20 Mayıs 2011 Cuma

St Petersburg Hatirasi/kazasi

Florida'dan ayrilmadan son gun ailece denize girmeye niyetlendik. St Petersburg'un guneyinde De Soto Park sahilleri var, burasi 2005 yilinda Amerika'nin en iyi sahili secilmis, kumsali sanki pudra gibi yumusacik.
http://www.pinellascounty.org/park/05_ft_desoto.htm
Fort De Soto Beach

Neyse son gun denize gidelim, yuzmeden ayrilmayalim dedik ve buraya De Sotoya gittik. Sahil guzel, hava sicak semih ile hemen denize girdik, biraz eglendik sonra suda yururken birdan sanki elektrik carpar gibi hissetim....Megerse stingray/vatoz denen bir cesit balik kumlarin altinda beklerden uzerine basarsaniz oda  sizden intikamini aliyor. Ayagimi kanatti, zar zor sudan ciktim, kumlara uzandim ama ayagimda yukari dogru cidden agir bir aci hissettim....

Bilahere cankurtaran kardes geldi ve yarayi temizledi sonra ilk yardim aracini cagirdi ve odalarina goturduler, orada dezenfektan suda 20 dakika beklettiler, burada gunde 100 civarinda bu cesit vaka oldugunu soylediler. Sicak su cok faydali oldu cidden rahatti ve tekrar sardilar o sekilde otele donduk. Birkac gun etkisinin devam edecegini ve agri artarsa sicak suya devam etmenin faydali olacagini soylediler. Ayrica gidene kadar da ihtiyac olursa diye  paket icinde bukunce isitan iki tane daha bandaj verdiler....
Sonucta St Petersburg, Floridadan ayrilmak biraz zor oluyormus yani....hayirlisi ile yarin sabah 06.00da New Yorka ucuyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder